Szervezetfejlesztés
Ügyfeleink, akik elfoglaltak a napi tevékenységek irányításában, gyakorta tapasztalják, hogy túl régóta és túl közel vannak a problémákhoz, hogy azokat észrevegyék, vagy azok valódi okait felfedjék. Ilyenkor jön jól egy külső szemlélő, akinek nem természetesek a megszokott napi rutinok, akinek lényegre törő kérdéseivel fel lehet fedni egy szervezet felesleges folyamatait, vagy nem optimális működését.
Célunk, hogy ügyfeleink megtalálhassák a számukra ideális üzletmenetet, a lehető legkisebb működési költségek mellett.
A vállalkozásban vannak jelen idejű problémák, amik a vezetők figyelmét és energiáit kötik le, így csökkentve a hatékony működést a vezető tevékenységeinél! Ezeket a jelen idejű problémákat a szervezetfejlesztés keretein belül, azonnal tudjuk kezelni, hogy a hatékonyság növekedjen, a fókusz visszatérjen a fő célokhoz!
Szakértői együttműködés a cégen belüli problémák meghatározott sorrendben történő kezeléséhez
Minden cégnél vannak egyedi kihívások, esetek. Ami általános szokott lenni:
- nincs rendszer a működésükben
- nincsenek meg a szabályozások a különböző területeken (pl. értékesítés, gyártás, építés)
- hiányoznak az irányelvek
- a kommunikációs vonalak nem tisztázottak (ki, kinek, milyen információt kell, hogy adjon és kitől milyen információt kell kapjon)
- a megszokott káoszt kivezetni a dolgozók minden napjaikból
- az Ügyvezetők nem akarnak változást a cégen belül
- az Ügyvezetők nem hiszik, hogy ez nekik megéri
- az Ügyvezetők nem látják a hosszútávú hasznot benne
- az Ügyvezetők legtöbbször a jelen idejű problémájukkal vannak elfoglalva és nem néznek, terveznek a jövőre sem
Amit termeltünk:
- A vegyipari cégnél 17%-al nőtt a bevétel, ami ebben az esetben mintegy 85 millió forintot jelentett. Úgy, hogy az előző évben 50 millióval esett az árbevétele!
- Az értékesítők 38%-al hatékonyabban tudtak működni, ami az 5 fő értékesítőnél havi szinten 6,8 millió forint többlet bevételt jelentett, ez az év hátralévő részében 40 millió többlet bevételt eredményezett.
- A tervező cégnél az év során a mondásuk alapján plusz egy projektet tudtak elvállalni 14 milliós megrendelés formájában.
- 11 fős cégnél + 1 óra/fő többletmunkát tudnak elvégezni, ami az évi 9.5 milliós költség helyett, 23 milliós bevételt termelt a tulajdonos számára.
- 34 fős építőipari szolgáltatónak a szervezett működés + 49 milliót hozott a cég kasszájába.
- 143 fős takarító cégnél a jól szervezett működés azáltal hozott több bevételt, hogy a megrendelők elképedtek a hatékonyságtól és a szervezettségtől és jó referenciákat kaptak, költséghatékonyabban tudtak munkákat vállalni és ezáltal az elmúlt évekhez képest 46%-al nőtt a bevételük.
- És ez csak néhány kiemelt a sok siker történet közül!
A cégvezető problémái:
- nincs kontrollja a cég felett, és/vagy az emberei felett
- nem jó a cég működése
- nem érzi, hogy hatékony lenne a cége
- nem érzi, hogy hatékonyan dolgoznának az emberek
- úgy látja/érzi, hogy sok fölösleges kiadása, költsége van
- nagy a stressz a cégében
- fejetlenség van a működésben-, a szolgáltatásban-, a gyártásban
- nem tud fejlődni a cég
- fejlődni szeretne, de előtte rendbe akarja tenni az alapokat a cégvezető (felelős gondolkodás)
- nem megfelelő, vagy nincs is kommunikáció a cégen belül költséget akar megtakarítani
Ügyfeleink visszajelzéseiből
Rendbetették a vállalkozásom pénzügyeit rekordidő alatt, hiánytalanul! Ennél többet nem is kívánhattam volna, maximálisan elégedett vagyok.
Tóth Diána
Táplálkozási tanácsadó
Több ismerősöm is jó szívvel ajánlotta Zoltánt, mert csodát tett a vállalkozásukkal. Én is vállalkozó vagyok, és ráfért már egy kis optimalizálás a cégemre. Remek az együttműködésünk, érzem a fejlődést és felfelé szárnyal a cégem!
Bihari Károly
Egyéni vállalkozó
Eljön az idő az ember életében, amikor el kell ismernie, hogy szakértői segítségre szorul cége továbbfejlesztésében. Mindenképpen érdemes a New Dimension Solutions-höz fordulni, ha úgy érzed, nincsen maximalizálva a bevételed! Közel 200%-os növekedést értem el, fél év alatt!
Kortyis Ádám
Étteremtulajdonos