Szervezetfejlesztés

 Ügyfeleink, akik elfoglaltak a napi tevékenységek irányításában, gyakorta tapasztalják, hogy túl régóta és túl közel vannak a problémákhoz, hogy azokat észrevegyék, vagy azok valódi okait felfedjék. Ilyenkor jön jól egy külső szemlélő, akinek nem természetesek a megszokott napi rutinok, akinek lényegre törő kérdéseivel fel lehet fedni egy szervezet felesleges folyamatait, vagy nem optimális működését.

Célunk, hogy ügyfeleink megtalálhassák a számukra ideális üzletmenetet, a lehető legkisebb működési költségek mellett.

A vállalkozásban vannak jelen idejű problémák, amik a vezetők figyelmét és energiáit kötik le, így csökkentve a hatékony működést a vezető tevékenységeinél! Ezeket a jelen idejű problémákat a szervezetfejlesztés keretein belül, azonnal tudjuk kezelni, hogy a hatékonyság növekedjen, a fókusz visszatérjen a fő célokhoz!

Szakértői együttműködés a cégen belüli problémák meghatározott sorrendben történő kezeléséhez

Minden cégnél vannak egyedi kihívások, esetek. Ami általános szokott lenni:

  • nincs rendszer a működésükben
  • nincsenek meg a szabályozások a különböző területeken (pl. értékesítés, gyártás, építés)
  • hiányoznak az irányelvek
  • a kommunikációs vonalak nem tisztázottak (ki, kinek, milyen információt kell, hogy adjon és kitől milyen információt kell kapjon)
  • a megszokott káoszt kivezetni a dolgozók minden napjaikból
  • az Ügyvezetők nem akarnak változást a cégen belül
  • az Ügyvezetők nem hiszik, hogy ez nekik megéri
  • az Ügyvezetők nem látják a hosszútávú hasznot benne
  • az Ügyvezetők legtöbbször a jelen idejű problémájukkal vannak elfoglalva és nem néznek, terveznek a jövőre sem

Amit termeltünk:

  • A vegyipari cégnél 17%-al nőtt a bevétel, ami ebben az esetben mintegy 85 millió forintot jelentett. Úgy, hogy az előző évben 50 millióval esett az árbevétele!
  • Az értékesítők 38%-al hatékonyabban tudtak működni, ami az 5 fő értékesítőnél havi szinten 6,8 millió forint többlet bevételt jelentett, ez az év hátralévő részében 40 millió többlet bevételt eredményezett.
  • A tervező cégnél az év során a mondásuk alapján plusz egy projektet tudtak elvállalni 14 milliós megrendelés formájában.
  • 11 fős cégnél + 1 óra/fő többletmunkát tudnak elvégezni, ami az évi 9.5 milliós költség helyett, 23 milliós bevételt termelt a tulajdonos számára.
  • 34 fős építőipari szolgáltatónak a szervezett működés + 49 milliót hozott a cég kasszájába.
  • 143 fős takarító cégnél a jól szervezett működés azáltal hozott több bevételt, hogy a megrendelők elképedtek a hatékonyságtól és a szervezettségtől és jó referenciákat kaptak, költséghatékonyabban tudtak munkákat vállalni és ezáltal az elmúlt évekhez képest 46%-al nőtt a bevételük.
  • És ez csak néhány kiemelt a sok siker történet közül!

A cégvezető problémái:

  • nincs kontrollja a cég felett, és/vagy az emberei felett
  • nem jó a cég működése
  • nem érzi, hogy hatékony lenne a cége
  • nem érzi, hogy hatékonyan dolgoznának az emberek
  • úgy látja/érzi, hogy sok fölösleges kiadása, költsége van
  • nagy a stressz a cégében
  • fejetlenség van a működésben-, a szolgáltatásban-, a gyártásban
  • nem tud fejlődni a cég
  • fejlődni szeretne, de előtte rendbe akarja tenni az alapokat a cégvezető (felelős gondolkodás)
  • nem megfelelő, vagy nincs is kommunikáció a cégen belül költséget akar megtakarítani

Ügyfeleink visszajelzéseiből

Rendbetették a vállalkozásom pénzügyeit rekordidő alatt, hiánytalanul! Ennél többet nem is kívánhattam volna, maximálisan elégedett vagyok.

Tóth Diána

Táplálkozási tanácsadó

Több ismerősöm is jó szívvel ajánlotta Zoltánt, mert csodát tett a vállalkozásukkal. Én is vállalkozó vagyok, és ráfért már egy kis optimalizálás a cégemre. Remek az együttműködésünk, érzem a fejlődést és felfelé szárnyal a cégem!

Bihari Károly

Egyéni vállalkozó

Eljön az idő az ember életében, amikor el kell ismernie, hogy szakértői segítségre szorul cége továbbfejlesztésében. Mindenképpen érdemes a New Dimension Solutions-höz fordulni, ha úgy érzed, nincsen maximalizálva a bevételed! Közel 200%-os növekedést értem el, fél év alatt!

Kortyis Ádám

Étteremtulajdonos

Igen, szeretnék egyedi konzultációs lehetőséget!

Vegye fel velünk a kapcsolatot!

+36 20 426-2694

vagy írjon nekünk az alábbi űrlapon keresztül!