New Dimension Költségcsökkentő Program & Dolgozói Ösztönzési Rendszer

Ismerj meg egy 100%-ban legális módszert, amivel kevesebbet kell adóznod.
Ismerj meg egy 100%-ban hatékony programot, amivel motiválhatod a dolgozóidat.

A kft.-k 2022-ben sincsenek könnyű helyzetben…

Az alkalmazottak járulékai, társasági adó (TAO)/kisvállalati adó (KIVA), áfa, iparűzési adó, és még sorolhatnánk… Ugyan a munkáltatói terhek az előző évhez képest 2022-ben 4%-kal csökkentek, még így is rengeteg adó sújtja a kft.-ket. 

Ezért nem csoda, hogy sokan még egyetlen flakon mosószert is a vállalkozás költségeként számoltatnak el. Így próbálnak meg enyhíteni az adóterheken, mérsékelni a vállalati nyereségadót, illetve elérni, hogy az ügyvezető szélesebb körben tudjon rendelkezni saját munkabérével

Ez általában nem hozza meg a várt eredményt, és sokszor a könyvelésben is problémákat okozhat. Ráadásul ilyen terhek mellett a legtöbben álmodni sem mernek a dolgozók motiválásáról, hiszen az csak további plusz kiadásokat jelentene a cég számára.

A dolgozók motiválása és a munkaerő megtartás kemény dió

Gondolj csak bele: mennyivel egyszerűbb és költséghatékonyabb megbecsülni jól teljesítő alkalmazottaidat, mint belekezdeni egy új toborzási-kiválasztási folyamatba! 

A munkaerő megtartás egyik leghatékonyabb eszköze kétségkívül a béren kívüli juttatás.

Azonban évről évre szűkül a kedvezményes lehetőségek köre. Ha valamilyen motivációs eszközzel szeretnél élni (pl. SZÉP-kártya, egyéb cafeteria), általában magas adót kell utánuk fizetned, így a cégednek megint mélyen a zsebébe kell nyúlnia.

Mi a fenti problémákra fejlesztettük ki egyedi megoldásunkat.

>> New Dimension ösztönzési rendszer <<

Innovatív ösztönzőrendszer, amely nem a szokásos béren kívüli juttatás !

Igazi win-win helyzetet teremt: előnyös a cégnek és jó a munkavállalóknak.

Vegyük fel a kapcsolatot
            • Növeld céged eredményességét értékes szervezetfejlesztési tanácsokkal
            • Motiváljuk a cég munkavállalóit, a dolgozóidat
            • Legyen egy életképes, rugalmasan működő céged, ahol a kollégák megbecsülve érzik magukat
A cégemnek erre van szüksége

Partnereink:

Jogosan kérdezheted, hogy hol van itt a bökkenő.

A válasz: nincs bökkenő!

Érdekel a lehetőség

A nevem Bereczky Zoltán, 7 éve vagyok a Dimension cégcsoport vezetője. Szervezetfejlesztési tanácsadóként küldetésem, hogy hatékonyabbá tegyem a vállalkozások működését. Ebbe természetesen a dolgozók munkavégzésének eredményesebbé tétele, lojalitásuk növelése is beletartozik. 

Objektív szakértői szemmel tárom fel a cégen belüli problémákat (pl. elégtelen kommunikáció, a feladatok delegálásának hiánya), és erre javasolok konkrét, kézzelfogható megoldásokat. Nem csak olyan cégeket támogatok, akik elakadtak. Gyakori cél például a bevételnövelés, melyet leginkább a folyamatok optimalizálásával, új, hatékonyabb módszerek bevezetésével tudunk elérni.

Adócsökkentő & munkaerő ösztönző programunkat mindazon cégeknek ajánljuk, akik:

            • felismerték, hogy a produktívabb működés érdekében változtatásokra van szükség.
            • fontosnak tartják a dolgozók motiválását, a teljesítménynövekedést.
            • hatékony, költségkímélő ösztönző rendszerrel kívánják ösztönözni a kollégákat.
            • cégvezetőként szeretnék egyensúlyban tartani magánköltéseiket.
            • kizárólag törvényes megoldásokat keresnek az költségcsökkentéshez.

Szolgáltatásunk megrendelésével az alábbi előnyökre tehetsz szert:

#1 Lojális, kiválóan teljesítő dolgozók, akiknek esze águkban sincs elhagyni a céget

#2 Két legyet üthetsz egy csapásra: úgy motiválhatod a kollégákat, hogy közben csökkented a cég költségeit

#3 Mosolyt csalhatsz a könyvelőd arcára, hiszen így még az Ő munkáját is leegyszerűsíted

Egy rövid telefonos egyeztetés során kiderítjük, hogy a cég 

alkalmas-e a rendszer bevezetésére.

Kérem az ingyenes alkalmassági előszűrést

New Dimension adócsökkentő program & ösztönzési rendszer

Nem árulunk zsákbamacskát!

100% tiszta könyvelés garancia

>> Nem hiszed? Hozd el a könyvelődet a személyes konzultációra! <<

Egyeztessünk időpontot:

TEL (12-15 óra között): +36/20 426 2694

osztonzo@n-d-s.hu

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

    • Mennyit kell fizetnem, ha szeretném igénybe venni a szolgáltatást?

A szolgáltatás pontos díja számos tényező függvénye. Először is, el kell döntened, hogy csak alkalmi jelleggel vennéd igénybe, vagy hosszú távon is szükséged van a tanácsadásra és az ösztönző programra. Miután egyeztettük az igényeket, minden esetben egyedi árajánlat készül.

      • Jár számomra valamilyen plusz időráfordítással a rendszer bevezetése?

A szervezetfejlesztési tanácsadás során olyan gyakorlati tippekkel, konkrét módszerekkel gazdagodtok, melyek megvalósítására megéri időt és energiát áldoznotok. A dolgozói tájékoztatásokat cégünk kollégái végzik a konzultációk alkalmával, így ezt a terhet levesszük a vállalkozásokról.

      • Honnan tudhatom, hogy az én cégemnél ez működni fog?

Mielőtt megbeszéljük a részleteket és megkötjük a szerződést, nagyon fontos megvizsgálni, hogy az adott vállalkozás valóban alkalmas-e a program bevezetésére. Ez könnyedén kideríthető egy előzetes telefonos egyeztetés alkalmával, ahol néhány egyszerű kérdésre kell választ adnod, illetve Te is felteheted kérdéseidet programunkkal kapcsolatban.

Kérem az ingyenes alkalmassági előszűrést

Köszönjük, hogy végigolvastad tájékoztató weboldalunkat.

Amennyiben szükséges, úgy kérünk, hogy olvasd át újra a fenti információkat.

Ez azért fontos, mert ha sikerül megértened a rendszer előnyeit és működését, biztosak vagyunk benne, hogy azonnal el akarod majd kezdeni a közös munkát!

Kérdéseidre szívesen válaszolunk, vedd fel velünk a kapcsolatot.

Tel.: +36/20 426 2694
E-mail: osztonzo@n-d-s.hu

Kapcsolatfelvételi űrlap